Klachtenreglement PsIOC / ISP |
|
|
De betrokkenen spannen zich in de klacht op te lossen. Indien nodig zullen zij daarbij de Klachtencommissie van de NVRG betrekken. Klager ontvangt binnen 3 weken bericht over de voorgestelde oplossing. Een klacht wordt binnen vier weken afgehandeld. Indien de oplossing van de klacht meer onderzoektijd nodig heeft wordt de cursist daarvan binnen deze periode in kennis gesteld onder vermelding van de reden van het uitstel. Tevens wordt een indicatie gegeven van de tijd die nodig is om uitsluitsel te kunnen geven. De uitspraak van de NVRG Klachtencommissie is bindend voor beide partijen. Klager ontvangt binnen 3 weken bericht over de voorgestelde oplossing. De consequenties worden snel afgehandeld. De uitspraak wordt schriftelijk meegedeeld aan de klager en aan ISP. ISP gaat vertrouwelijk met uw klacht om. Op uw klacht is de privacywetgeving van toepassing. Dit betekent dat leden van de klachtencommissie verplicht zijn tot geheimhouding. Zonder uw toestemming is inzage in uw dossier niet mogelijk. Aan deze klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van twee jaar bewaard. |